Промоція останнього альбому Шакіри «Las mujeres ya no lloran» продовжується як під час визнання, так і критики. Альбом, натхненний і присвячений Жерару Піке, вийшов після їх широко розрекламованого розлучення.
У той час як відверті інтерв’ю співачки заслужили похвалу, її недавній виступ у Нью-Йорку викликав критику, пише WomanEL з посиланням на джерело Marca.
Зірка вийшла на сцену на Таймс-сквер перед величезною аудиторією. Виступ, у якому було поєднано її класичні хіти та нові релізи, продемонстрував її незаперечну присутність на сцені. Однак спливли звинувачення в синхронізації губ або дубляжі, що викликало дискусії серед шанувальників і критиків.
Шоу розпочалося з вражаючого візуального зображення вовка, який проривається крізь велике вікно, створюючи основу для енергійного виконання Шакірою пісні «Hips Don’t Lie». Хоча її початковий вокал був живим, наступні треки містили попередньо записані елементи, що призвело до припущень щодо автентичності її виконання. Незважаючи на її динамічну присутність на сцені та безперебійну взаємодію з аудиторією, контраст між живим вокалом і записаними треками був очевидним.
Критики висловили занепокоєння щодо широкого використання мінусовок у шоу, а деякі навіть звинуватили артистку в брехні.
Хоча ентузіазм глядачів був відчутним, онлайн-реакція підкреслила полеміку навколо виступу Шакіри. Коли оголошено плани щодо міжнародного туру з її новим альбомом і минулими хітами, виникають питання щодо обробки аудіоелементів і потенційного впливу на майбутні виступи.
Раніше співачка зізналася, що страждає від синдрому самозванця.